loading...

turkseda

اهنگ سنی سویوروم از اورهان اولمز نویسندهٔ نوشته هیچ دیدگاهی برای اهنگ سنی سویوروم از اورهان اولمز ثبت نشده اهنگ سنی سویوروم از اورهان اولمز همراهان همیشگی نکس وان ترک

leyla بازدید : 182 سه شنبه 31 تیر 1399 نظرات (0)

اهنگ سنی سویوروم از اورهان اولمز

همراهان همیشگی نکس وان ترکی سلام! در این پست یکی از بهترین اهنگ های اورهان اولمزبه نام سنی سویوروم (Seni Seviyorum) از آلبوم ( Herşeyin Farkindayim) را میشنویم دانلود این اهنگ احساسی را حتما به شما پیشنهاد میکنم همچنین متن آهنگ همراه با ترجمه فارسی قرار گرفته است.


خواننده : Orhan Ölmez

آهنگ : Seni Seviyorum

از آلبوم : Herşeyin Farkindayim

سال انتشار: 2006

پخش آنلاین:

پخش‌کننده صوت
00:00
 
00:00

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 

ترجمه اهنگ سنی سویوروم از اورهان اولمز

ترجمه اهنگ سنی سویوروم از اورهان اولمز

Seni seviyorum biliyormusun
دوستت دارم، ميدونی؟

Seni seviyorum görüyormusun
دوستت دارم، میبینی ؟

Gönlümün umudusun
تو اميد دل من هستی

Umudumun onurusun
افتخار و مفهوم اميدمی

Günler boyu, Geceler boyu
تمام طول روز، تمام شب …

Senle olsam bir ömür boyu
کاش با تو باشم قدر يك عمر

Seni istiyorum diliyorum
تو رو ميخوام و آرزو می‌کنم

Ben seni seviyorum
من تو رو دوستت دارم

Yüregimde saklı kudretimle
با قدرتی كه در دلم پنهانه

Hem ömürde hem ölümde
هم تو زندگيم هم تو مرگم

Ben seni seviyorum
من تو را دوستت دارم . . .

Sen sevsende
تو اگر دوستم داشته باشی …

Sevmesende
يا دوستم نداشته باشی هم …

Gönlüme gelmesende
اگه به سمت دلم نیایی هم …

Ben seni seviyorum
من تو را دوستت دارم . . .

بهترین آهنگ های ترکیه رو همراه با ترجمه از نکس وان ترکی بخواهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 478
  • بازدید سال : 6,070
  • بازدید کلی : 104,101