loading...

turkseda

دانلود اهنگ ترکی سیل باشدان شبنم فراح نویسندهٔ نوشته هیچ دیدگاهی برای دانلود اهنگ ترکی سیل باشدان شبنم فراح ثبت نشده دانلود اهنگ ترکی سیل باشدان شبنم فراح همراهان همی

leyla بازدید : 967 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

دانلود اهنگ ترکی سیل باشدان شبنم فراح

همراهان همیشگی نکس وان ترکی سلام! در این پست اهنگ سیل باشدان (Sil Baştan ) از آلبوم (Perdeler ) را با صدای شبنم فراح (Şebnem Ferah) میشنویم همچنین متن آهنگ همراه با ترجمه فارسی قرار گرفته است برای دانلود به ادامه مطلب بپردازید.

 

خواننده : Şebnem Ferah

آهنگ : Sil Baştan
از آلبوم :  Perdeler
سال انتشار: 2001

پخش آنلاین:

پخش‌کننده صوت
00:00
 
00:00

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ترجمه اهنگ سیل باشتان از شبنم فراح

ترجمه اهنگ سیل باشتان از شبنم فراح

Gücün var mı sevgilim
عشقم آیا توان و قدرتش رو داری ؟

Derin sularda inci tanesi aramaya
كه در آبهای عميق به دنبال دانه مرواريد بگردی

Cesaretin kaldıysa hala
اگر هنوز جراتی برات مونده . . .

Benle aşktan konuşmaya
كه با من از عشق حرف بزنی …

Söyle canım sevgilim
عشق من جان من بگو به من . . .

Hayat bize oyun oynuyor olabilir mi
شايد زندگی داره با ما بازی ميكنه؟

Yorgun gibi bir halin var
خسته و درمونده به نظر میایی

Duyguların karışık olabilir mi
شايدم احساساتت درهم شدن؟

Sil baştan başlamak gerek bazen
پاک کن بعضا باید از اول همه چیو شروع کرد

Hayatı sıfırlamak
زندگی رو از صفر آغاز كردن . . .

Sil baştan sevmek gerek bazen
پاک کن گاهی بايد از اول عاشقی کرد

Her şeyi unutmak
همه چيزو بايد فراموش كرد . . .

Sanki bugün son günmüş gibi
انگار امروز آخرین روز زندگی ام هست

Dolu dolu yaşamak istiyorum ben
با ذوق و شوق کامل میخوام زندگی کنم من

Her ne çıkarsa yoluma
هر چيزی یا کسی هم كه سر راهم قرار بگيره

Selam verip yürümek istiyorum ben
دلم ميخواد سلام بدهم و ادامه بدم به راهم

مخصوص شما  دانلود اهنگ الیاس یالچینتاش kirli kadeh

بهترین آهنگ های ترکیه رو همراه با ترجمه از نکس وان ترکی بخواهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 477
  • بازدید سال : 6,069
  • بازدید کلی : 104,100